Fogamzásgátló tabletta abbahagyása

Kérdés:  1 éve szedek fogamzásgátló tablettát, de most ki kell utaznom külföldre 10 hónapra. Ez idő alatt értelmetlen lenne szednem, viszont félek, hogy milyen tünetek jelentkezhetnek, ha abbahagyom, ugyanis külföldön elég körülményes lenne emiatt orvoshoz mennem. Hazatérésem után szeretném folytatni a szedését.
Ön szerint, érdemes erre a 10 hónapra abbahagynom a szedését? Esetleg van valamilyen ellenjavallata? 1 év szedés után erős mellékhatások várhatóak?
Köszönettel!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(májusi)   InforMed

Válasz:  A vérzése kimaradozhat, viszont ha nem él nemi életet, akkor nincs félnivalója.
De mi lesz, ha közben hazajön?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-05-11 00:03:31
| fogamzásgátló