Barna pecsételő vérzés

Kérdés:  2 hónapja policisztát találtak a jobb petefészkemben. Felírták 3 hónapra a Diane35 tablettát, hogy rendbe hozza a hormonháztartásom. A menstruációm mindig rendesen (26-29) napra jön meg, és 8 napig tart.
A Diane35 tablettától vélhetően pecsételő vérzésem volt, és hánytam. 18 napig bírtam csak szedni, és végleg abbahagytam. A 4 nap kihagyása után meg is jött a menstruációm. Rendes vérzésem jelentkezett. A menstruációm 8 napig tartott és 2 nap kihagyása után megint elkezdtem barna váladékot pecsételni.
Nem tudom mi történhetett, kérem, adjon minél hamarabb tanácsot!
Előre is köszönöm!

| petefészekciszta, PCOS
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(májusi)   InforMed

Válasz:  Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a PCOS-ről írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Petefészek ciszták, policisztás ovárium szindróma rovatban olvashatók.

2011-06-20 23:23:15
| petefészekciszta, PCOS
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop