Szex utáni folyás, viszketés

Kérdés:  A barátommal megszakításos módszerrel szeretkeztünk (nem ment el bennem). Az utolsó menstruációm május 12-én jött meg, az aktus pedig május 27-én történt.
A következő menstruációm június 7-re várható. Nem volt orgazmusom, amiről azt hallottam, hogy növeli a teherbeesés kockázatát. Szex után egy nappal barnás folyás jelentkezett, de két nap múlva teljesen el is múlt, ill. a vele jelentkezett enyhe viszkető érzés is.
Ez valami fertőzésnek a jele lehetett? Terhes lehetek?

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(júniusi)   InforMed

Válasz:  Valószínűleg hüvelyfertőzése van, tenyésztést kellene végezni, és aszerint kezelni. A megszakításnak meddőséget okozó abortusz lesz a vége, szedjen tablettát, mint a többi nő, amíg nem késő!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása és a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-06-20 23:37:34
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop