Menzesz - Gyógyszer mellett késik

Kérdés:  Sok éve szedek fogamzásgátlót. Az utolsó évben sajnos cserélgetnem kellett, most jó pár hónapja a Symiciát szedem. Múlt hét csütörtökön vettem be az utolsót, vasárnap szokott megjönni, de most szerdán még mindig semmit nem tapasztaltam, végeztem terhességi tesztet, kettőt is, negatív lett.
Szokott ilyen történni más gyógyszerszedővel is, hogy kimarad egy vérzés? Meg kell említenem, hogy szedtem antibiotikumot, de védekeztem óvszerrel. Várakozáson kívül mi a teendőm?

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(júniusi)   InforMed

Válasz:  Igen ez gyakran előfordul.
Menjen el vizsgálatra, de szerintem nem kell félnie. A szünet után folytassa a szedést.
Az injekció mellett egyáltalán nincs vérzés, és egyre több nő pont ezért szedi.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél az injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-06-20 23:42:42
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop