Hüvelyfolyás - Nuvaring hüvelygyűrű

Kérdés:  4,5 hónapja kezdtem el használni a Nuvaring fogamzásgátló hüvelygyűrűt, ami az első 1-2 hónapban teljesen észrevétlen volt. De sajnos a 2. hónaptól lett egy kis folyásom.
Természetesen felkerestem orvost, aki minden különösebb vizsgálat nélkül Clotrimazole 500 mg egyszeri hüvelytablettát írt fel. Miután a második alkalommal sem segített, kenetet vettek, majd Trimethoprim 200 mg gyógyszert kaptam. Sajnos ezek után nemhogy jobb, de rosszabb lett a helyzet.
A problémám állhat összefüggésben a Nuvaring használatával, mert akkor azonnal abbahagyom.
Válaszát előre is köszönöm!

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(júniusi)   InforMed

Válasz:  Tanácsolni tudom! A szünetben térjen át a szájon át szedett gyógyszerre, vagy az injekcióra!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról és a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2011-06-26 18:55:36
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás

Web Design & Development Prowebshop