Vérrögszerű képződmények távozása

Kérdés:  19 éves vagyok. 3 éve szedek fogamzásgátlót. Normálisak az alvadt-vérszerű, kisköröm nagyságú csomók, amik olyanok, mintha szétszakadt hatalmas vörös és bordó színű petesejtek lennének? Menzeszkor és néha egyébként is előfordul. Körülbelül 3 hónapja volt ilyen először.
Szeretném megtudni, hogy ez mitől van, valamint jelenthet-e valami rosszat?
Köszönöm szépen!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(júniusi)   InforMed

Válasz:  Ez a tabletta mellékhatása. Térjen át az injekcióra, annál nincs ez a megvonásos vérzés, ezért is kezd rohamosan divatba jönni.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél az injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-06-26 19:11:22
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop