Tromboflebitisz vs. fogamzásgátlás

Kérdés:  Két héttel ezelőtt kaptam mindkét lábamban tromboflebitiszt, amit egyelőre nem tudnak pontosan, hogy mitől. A családban nincs erre való hajlam, vagy eddigi eset, a vérvétel sem mutatott ki semmi rendkívülit. 2 hét múlva kell majd mennem immunvizsgálatra.
Mitől alakulhatott ez ki, talán a fogamzásgátlótól, amit mellesleg 3 éve szedek és állítólag alacsony hormontartalma van (Cypromix)? Szedhetem továbbra is ezt a fajta fogamzásgátlót hosszú távon, vagy hagyjam abba a szedését (jelenleg még egy hétig kapom a vérhígítót)?
Válaszát előre köszönve!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Nem írja életkorát! (A válasz attól függ.) Javaslom, olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
A tablettát most NEM szedheti!
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-08-12 23:08:33
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop