Mozgás a hasban

Kérdés:  29 éves nő vagyok, van egy 2 éves lányom. Tavaly december óta szedem a Lindynette fogamzásgátlót. Tegnap éreztem a hasamban valami mozgást, olyan volt, mint amikor a gyerek megmozdul. Csak a jobb oldalon érzem. Ha esetleg ez egy gyerek lenne, annak már 20 hetesnek kellene lennie, jól gondolom? Mivel semmi tünetem nincsen, nincs hányingerem, nem sötét és érzékeny a mellbimbóm, nem híztam, ugyanúgy menstruálok minden hónapban (gyógyszert szedem folyamatosan, semmi tünetem nincsen), akkor ez csak bélmozgás ugye?

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Ön is tudja, hogy erre csak vizsgálattal lehet válaszolni!
Mielőbb menjen orvoshoz, de én NEM hiszem, hogy babát várna.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-09-12 04:25:58
| fogamzásgátló