Fogamzásgátló - Diane35 hatása

Kérdés:  A diane 35 gyógyszerről szeretnék kérdezni. Februárban írták fel a bőrgyógyászaton a pattanásaimra. Akkor még nem volt párkapcsolatom, azóta van, és fogamzásgátlóként is használom.
Sokan mondják, hogy annak nem jó, mert az ovulációgátlás csak mellékhatásként jelentkezhet és nem 100%-os.
Váltsak ki nőgyógyász által felírt fogamzásgátlót, vagy szedhetem ezt nyugodtan?

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(októberi)   InforMed

Válasz:  Szedje, de 6 hónap után váltson át hagyományos tablettára.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-11-09 00:29:04
| fogamzásgátló