Fogamzásgátló tabletta

Kérdés:  Fogamzásgátlót szedek második hónapja. Régebben már abba kellett hagynom egyszer migrénes fejfájás miatt, de mivel 30-42 nap közötti időszakokra jött meg a menzeszem úgy gondoltam, kipróbálom, hátha most beválik. (Egyébként Pharmatexel védekeztünk a párommal, úgy tudom, nem teljesen biztonságos, de azt beszéltük, ha mellette becsúszik a baba, örömmel fogadjuk.)
A problémám az lenne, hogy az első hónapban végig pecsételtem, a fejem is többször fájt - egyébként sohasem szokott, de bíztattak, hogy elmúlik.
Most a második levél szedése alatt a hasam alja egész hónapban fájt, és tegnapelőtt a pecsételésem is elég erősen megindult (még 10 szem van a levélből). Így most még többet kínlódok a tabletta mellékhatásaitól, mint attól, hogy nem tudtam kiszámítani mikor jön meg újra a menzeszem.
Szeretném valaki olyan véleményét hallani, akinek van ideje végigolvasni a problémámat, és tud hathatós segítséget adni, hogy szedjem a gyógyszert, vagy térjünk vissza a Pharmatexre? Többektől olvastam, hogy a gyógynövények beállíthatják a ciklust.
Várom a tanácsát!
Nagyon köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2011 ;16(novemberi)   InforMed

Válasz:  Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2011-11-19 09:25:38
| fogamzásgátló