Antibiotikum, hüvelyprobléma

Kérdés:  Nemrégiben szedtem be egy doboz antibiotikumot. Év elején is volt egy antibiotikum kúrám sajnos. Egyik alkalommal sem szedtem probiotikumot, mert eddig nem jelentkezett probléma. Néhány napja azonban hüvelyi viszketést tapasztaltam és a patikából kaptam rá probiotikumot, illetve hüvelykúpot. A hüvelykúpot sajnos elég nehezen tudom felhelyezni és talán nem elég mélyre. Remélem, azért hatni fog.
A hüvelykúp használata után mennyi ideig nem ajánlatos nemi életet élni?
Válaszát előre is köszönöm!

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2012 ;17(májusi)   InforMed

Válasz:  Menjen el vizsgálatra, a vaktában való kezelés nem ér semmit.
Mielőbb menjen el vizsgálatra, mert így a gyulladás még kiterjedtebb lesz. Tenyésztést kell végezni, és aszerint kezelni.
A párja is fertőzött lehet, őt is kezelni kell!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2012-05-11 07:39:55
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás