Fogamzásgátló újrakezdése

Kérdés:  Fogamzasgatlo tablettat (Yadine) szedtem 5,5 even keresztul. Az otodik ev utan minden honap kozepen koztesverzes jelentkezett, ezert abbahagytam az emlitett gyogyszer szedeset.
Fel eve nem szedek mar fogamzasgatlot, de most ismet szeretnek.
Szedhetnem a Yadine-t ismet (a pecsetelo verzest leszamitva meg voltam elegedve a gyogyszerrel), vagy valamilyen uj gyogyszert kellene szednem?
Elore is koszonom valaszat!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2012 ;17(májusi)   InforMed

Válasz:  Ön is tudja, ezt látatlanban nem lehet eldönteni, menjen el orvoshoz és élőszóval beszélje meg vele a lehetőségeket.
Segítségül olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2012-06-06 07:41:22
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop