Yasminelle, epeprobléma

Kérdés:  Yasminelle fogamzásgátlót szedek már 4 éve. Egy hete megállapították nálam, hogy epe-besűrűsödésem van.
Lehet köze a tablettához? Okozhatja a további tüneteimet? Vagy nem okoz jobban az epére mellékhatást, mint egyéb fogamzásgátló gyógyszer?
Mennyi idő elteltével, meddig javasolt a Yasminelle szedésének szüneteltetése?
Köszönettel!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2012 ;17(júniusi)   InforMed

Válasz:  A mai tabletták 10-15 évig szedhetők folyamatosan. Hatásuk nem zavarja az epetermelést, az csacskaság. Nyugodtan szedje tovább. Sajnos, sok kolléga, ha nem tud segíteni, és a paciens nő, akkor valami női dologra hivatkozik. (Ettől a szeme színét is mondhatta volna.)
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2012-06-23 07:37:41
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop