Hasmenés fogamzásgátló bevétele után

Kérdés:  Yasminelle fogamzásgátlót szedek két éve. Az aktuális levél 3. szemének bevétele után kb. egy órával erős hasmenésem volt és ezután nem vettem be újabb szem gyógyszert.
Az ezt megelőző héten nem voltam együtt a párommal.
Elég egy hétig kiegészítő fogamzásgátló módszert alkalmaznunk, vagy ajánlatos az egész hónapban az aktuális levél befejezéséig?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2012 ;17(júniusi)   InforMed

Válasz:  Felesleges a kiegészítés, hisz a tabletta a 7 napos szünet alatt is véd!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2012-07-09 21:10:01
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés