Menstruációs probléma

Kérdés:  29 éves nő vagyok. 11,5 éves korom óta van menstruációm. Több mint egy éve szedek fogamzásgátlót. Emellett nagyon gyakran óvszert is használunk még pluszban. 2012. 02. hó végétől többszöri felfázással küszködök. A menstruációm 28-29 napra szokott megjönni.
Az elmúlt kettő hónapban azonban 3-4 napig tartó barnás folyásom volt kevés vérrel. De ugyanabban az időben jelentkezett, amikor egyébként meg kellett jönnie.
Mi lehet a probléma? Akár terhes is lehetek?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2012 ;17(októberi)   InforMed

Válasz:  Egy vizsgálat nem árt, de tudnia kell, hogy a tabletta mellett nincs havibaj, hanem az abbahagyás/kihagyás miatt megvonásos vérzés lép fel, ami egész más. Ez a vérzés kevesebb és más jellegű, mint a megszokott. A kiegészítő védekezés teljesen felesleges.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2012-11-05 02:45:18
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop