Fogamzásgátló tabletta újrakezdése

Kérdés:  5 év után, újrakezdtem a fogamzásgátló tabletta szedését, csak nem a menstruáció első napján kezdtem el, hanem miután lejárt a menstruáció. A TriRegol 21+7-es tablettát szedem, a megszakítás előtt is ezt szedtem.
Mivel rosszul kezdtem el, most a barna küllemű tablettához értem és még van kettő, de nem jött meg a menstruációm.
Mit tegyek, hagyjam abba, amíg megjön a menstruációm vagy folytassam tovább?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2012 ;17(novemberi)   InforMed

Válasz:  Folytassa tovább, mintha mi sem történt volna, de menjen el orvoshoz. A következő doboz végén remélhetőleg megjön.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2012-11-17 05:33:12
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés