Menstruáció késleltetése

Kérdés:  Jangee fogamzásgátló tablettát szedek, melyből az utolsó levelet idén augusztusban tervezem bevenni, ugyanis utána babát tervezünk férjemmel. Augusztus végén megyünk nyaralni, és az utolsó 2 napon megjönne a menzeszem, ha továbbra is utasítás szerint szedem a tablettát.
A kérdésem ezzel kapcsolatban az lenne, hogy megoldható-e, hogy augusztusban 2 nappal később kezdjem el szedni az utolsó levél tablettát, hogy a következő menzeszem 2 nappal később jöjjön meg? Mert ugye így később jönne meg a vérzésem 2 nappal? Van ennek a megoldásnak valami veszélye? Mikor lehet elkezdeni próbálkozni a fogantatással úgy, hogy mind a baba, mind az anya egészségesek legyenek?
Várom válaszát!
Üdvözlettel, egy 28 éves nő.

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(februári)   InforMed

Válasz:  Inkább a szünetet hozza előre! Ne szedje végig a csomagot, tartsa meg a 7 napos szünetet, utána folytassa a szedést az új csomaggal.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-02-24 00:42:58
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés