Terhesség?

Kérdés:  2013. 01. 12-én együtt voltam a párommal, fogamzásgátlóval védekezünk. De a menzeszem 1 héttel korábban jött meg, ahogy kellett volna - 2013. 02. 09-én. Viszont a következő menzeszem még messze van.
Tudom, hogy gyógyszer mellett kicsi az esélye, hogy teherbe essek, de mégis lehetséges lenne? 2-3 napja elég furcsán érzem magam. Fáj a fejem, szédülök, hányingerem van, puffadt a hasam, olyan, mintha meg akarna jönni, de mégsem. Néha nyilalló fájdalmat érzek a hasam alatt.
Lehetséges, hogy terhes lennék?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(februári)   InforMed

Válasz:  A mai tabletták nagyon megbízhatóak, én optimista vagyok, nem lesz gond! Most van egy vírus, ami ilyen tüneteket okoz, lehet, hogy az kopogtat.
A fogamzásgátló tabletta a 7 napos szünet alatt is véd, és 1-2 db kihagyása legfeljebb vérzést okoz. Tehát Ön továbbra is biztonságban van.
A fogamzásgátló injekciónak pont ez az előnye, 3 havonta kell adni, nem kell minden nap fejben tartani.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-02-24 00:42:58
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop