Gyulladás

Kérdés:  1 hónapja antibiotikum kura utan gyogyszertari tejsavval kellett huvelyoblitest csinalnom az orvos tanacsara. Vettem a gyogyszertarban tomeny tejsavat, higabb nem volt nekik. Felhigitottam belole vizzel, es azzal irrigaltam. De a szemeremtestre is kentem a tomeny tejsavbol, amit nem higitottam fel. A csiklom iszonyatosan elkezdett egni, fajni, csipni. Lemostam hideg vizzel, de nem mult el a fajdalom. Aztan mikor mar két napja folyamatosan nagyon fájt, nagyon piros volt a csiklomnal és a kis szeméremajkak kozott - elmentem nogyogyaszhoz.
Aurobin kenocsot adott és egy gyogyszertárban kikevert hamosíto és hidratálo krémet. Az Aurobintol még jobban begyulladt egy het után, ugyhogy azt abbahagytam. A masik krémmel azota is kenem.
Meg mindig fáj, piros. Tegnap voltam az orvosnál és azt mondta, hogy gennyet is lát rajta.
Normalis, hogy meg mindg faj és nem gyogyult meg? A genny mitol lehet, elmulik magátol? Ha gennyes, azt jelenti, hogy rosszabbodott? Lehet maradandó baj?

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(márciusi)   InforMed

Válasz:  Az irrigálás már 20 éve kiment a divatból! Antibiotikum után meg 20 évvel ezelőtt sem volt divatban.
Menjen másik orvoshoz, addig a közönséges testápolót használja!
Nem ártana egy tenyésztést csinálni!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Üdvözlettel:
Petróczi dr.

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2013-03-11 06:15:14
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom