Fogamzásgátlás

Kérdés:  Honnan tudhatom, hogy valami nem jó hormonálisan? Ha elkezdem a Jangee 3 milligramm gyógyszert, akkor 2-3 év szedés után teherbe eshetek? Ettől félek! Ezek aggasztanak kicsit.
A történetem: 20 éves lány vagyok, 2012 februárban abbahagytam a Jadyne fogamzásgátló gyógyszert, mert már 2 éve szedtem és szüneteltetni akartam, de az utolsó 1 hónapban a Jangeet írta fel az orvos, így beszedtem 1 hónapot belőle. Utána leálltam a gyógyszerrel. Az elmúlt 1 évben nagyon meghíztam - 20 kg-ot - nem tudom, hogy ez lényeges, a pajzsmirigyem rendben van és a mellékvesehormonom is, voltam kivizsgáláson. Elköltöztem és nem étkeztem rendszeresen (GYROS, hamburger, sok egészségtelen étel, sport nulla). Lehet, hogy emiatt, a nőgyógyászomnak mondtam ezeket és a Jangee gyógyszert írta fel és írtam egy oldalra is ugyan ezeket, mert még mindig nem voltam biztos benne, ezért gondoltam, Önhöz fordulok, mert a két válasz ellentétes volt.
Kérem, adjon tanácsot részletesen!
Köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(márciusi)   InforMed

Válasz:  Ezek nem kísérleti gyógyszerek, 1956 óta használják a nők szerte a világon.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. A tabletták csökkentik a vérzést, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
A honlapomon a tabletta blog végén olvashatja, hogy apácáknak is javasolja a Vatikán, számos előnyös hatása miatt.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-03-17 04:22:34
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás