Fogamzásgátló tabletta abbahagyás problémája

Kérdés:  1 év és kilenc hónapig szedtem a Laurina fogamzásgátló tablettát, de két hónapja szüneteltettem és januárban későn jött meg. 22-én 4 napig volt meg, de februárban nem jött meg már egy hónapja, de viszont voltak vérpöttyök meg barna folyásom és fáj a hasam alja.
Csináltam tesztet is, de a második vonal nagyon halványrózsaszín, de nincsenek semmilyen tüneteim, nem szédülök, nincs hányingerem, nincs étvágyam.
Mit javasol? A gyógyszer zavart be a hormonháztartásomban? Mit tegyek?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(márciusi)   InforMed

Válasz:  Kár volt abbahagyni, a mai tablettákat 10-15 évig lehet folyamatosan szedni. Nagy előnye, hogy elfedi a hormonzavarokat, ami utána előjöhet.
Menjen el vizsgálatra, és csak igazi vérzésnél kezdje a tablettát.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
A honlapomon a tabletta blog végén olvashatja, hogy apácáknak is javasolja a Vatikán, számos előnyös hatása miatt.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-03-23 03:42:02
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás