Miligest és a többi

Kérdés:  21 éves lány vagyok, 3 évig szedtem a Gracial fogamzásgátlót, de a folyamatos árnövekedés (volt, hogy 10 ezer forintot is elkértek a 3 havi adagért), illetve, hogy rendszerint nem tartottak a patikába, arra késztetett, hogy váltsak.
Megkértem a nőgyógyászomat, írjon fel valami olcsóbbat. Felírta nekem a Miligest fogamzásgátlót, de rettenetesen elkezdtem vizesedni, a levél közepén tartok, de erősen gondolkodom, hogy abbahagyom. Picikét megrendült a bizalmam az orvosban, mert csak hasraütésre mondta, pedig az előző teljesen bevált.
Érdeklődnék, hogy visszatérhetek a Graciálhoz minden probléma nélkül? Van valami hasonló vízhajtó hatású, alacsony hormontartalmú fogamzásgátló?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(márciusi)   InforMed

Válasz:  A Gracial kiugróan magas hormontartalmú készítmény, azt ne szedje.
Sok alacsony hormontartalmú van (olcsó is).
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Egy olvasói levélben van egy említve, ami a libidót is fokozza. Azt javaslom.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-03-23 03:42:02
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés