Terhes lehetek?

Kérdés:  Március 7-én elmúlt a menstruációm és másnap kiszakadt a gumi. Esemény utáni tablettát vettem be (Escapelle) és rá 5 napra megjött. Terhes lehetek?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(márciusi)   InforMed

Válasz:  Nem valószínű, de lehet. Az Escapelle hormonlökése okozta az utóbbi vérzést.
Javaslom, írasson tablettát, ne kockáztasson, van elég idegeskedni valója e nélkül is.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. A tabletták csökkentik a vérzést, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-03-23 03:42:04
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop