Hormonzavar?

Kérdés:  Három évig használtam fogamzásgátlót. Már két éve, hogy nem használok, azonban az utolsó évbe minden menstruáció előtt 3-7 nappal barnás folyásom van, nem erős, de zavaró. A melleim 10 nappal azelőtt megduzzadnak, van, amikor jobban, van, amikor kevésbé. Ugyanakkor még a pattanások is megjelennek az arcomon.
Mit tehetek ez ellen?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(márciusi)   InforMed

Válasz:  A tabletta elmossa ezeket a tüneteket, folytassa a szedést, és csak akkor hagyja abba, ha babát akar. Akkor másfajta gyógyszerrel helyrehozzák a ciklusát.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról és a PCOS-ről írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-04-04 06:48:53
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés