Menstruáció

Kérdés:  Most már kicsivel több, mint 2 éve szedek fogamzásgátlót, és 19 éves vagyok. Ez a 3. alkalom egymás után, hogy előbb megjön (illetve csak inkább barnás dolog ez), mikor meg vissza van 4-5 bogyó. Másfél évig Symiciat szedtem, majd mikor egyszer be akartam menni a gyógyszertárba kiváltani, azt mondták, hogy azt már nem tudják kiadni, mert valami zűr van körülötte.
Javasolták, hogy szedjek helyette Yasminelle fogamzásgátlót, mert az teljesen ugyanaz. Azóta azt szedem. Egyik gyógyszerrel sem volt semmi problémám, eddig. Nem szeretnem a Yasminellet, mert nincsenek kellemetlen mellékhatásai. Jól bevált.
Emiatt muszáj gyógyszert váltanom? Esetleg lehet valami komolyabb bajom? Ciszta vagy hasonló dolog?
Köszönöm előre is válaszát!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(márciusi)   InforMed

Válasz:  A válaszhoz vizsgálat szükséges, menjen el orvoshoz. Nem felejtett ki 1-2 tablettát?
Szerintem, folytassa a szedést.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-04-04 06:48:53
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop