Fogamzásgátlás - Kimaradt tabletták

Kérdés:  1,5 éve szedem a Dienille fogamzásgátlót, vérzés után 8 napig bevettem a megszokott időpontban a tablettákat és utána kettőt elfelejtettem. Ma reggelre megjött a vérzésem.
Most várjak egy hetet, mintha szünetem lenne és mostantól péntekenként hagyjam abba a gyógyszer szedését vagy vegyek be egy tablettát és folytassam a levelet (más védekezéssel együtt)?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Nem! Folytassa, mintha mi sem történt volna, csak a végén az utolsó 2 tablettát dobja ki.
A fogamzásgátló tabletta a 7 napos szünet alatt is véd, így 1-2 db kihagyása legfeljebb vérzést okoz. Tehát Ön továbbra is biztonságban van.
A fogamzásgátló injekciónak pont ez az előnye, 3 havonta kell adni, nem kell minden nap fejben tartani.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-04-13 07:38:10
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés