Égető, csípő érzés aktus után

Kérdés:  Állandó partnerem van, mondhatni rendszeres szexuális élettel. Az elmúlt egy hónapban az aktus után égető-csípő érzést érzek a hüvelyemben. Gondoltuk, hogy lehet, elsietett aktus miatt, bár elég nedvesnek éreztem magam.
Ez idő alatt volt olyan problémám, hogy fehér folyásom is volt. Ezt Canesten 6 napos tablettával orvosoltam, ami után abbamaradt. De az égető érzés sajnos megmaradt.
Antibiotikumot is szedtem az elmúlt hónapban, nem emiatt, hanem egy megfázás miatt (Doumox 750 mg). Szex közben óvszer használata mellett hamarabb jelentkezik. Ugyanez a probléma 1 évvel ezelőtt is előfordult, akkor szintén Canestent használtam és mostanáig nem jött elő.
Régebben még a folyás mellett az aktus után pecsételés is jelentkezett.
Kérem tanácsát, mi lehet a gond? Milyen kezelés lenne a javallott?
Köszönöm szépen!

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Tenyésztést kellene végezni, és aszerint kezelni.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2013-04-13 07:38:11
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom