Simycia - vérzéskimaradás

Kérdés:  Simycia fogamzásgátlót szedek, a második levelet fejeztem be múlt hét vasárnap, azóta várom, hogy megjöjjön a menstruációm (az előző levélnél csütörtökön, azaz a 4. nap jött meg). Elvileg aggodalomra nincs okom, mert nagyon odafigyeltem a tabletták azonos időben történő beszedésére. Ennek ellenére érdeklődni szeretnék, hogy így az első 3 hónap folyamán, valamint a fogamzásgátló szedésekor előfordulhat vérzéskimaradás? Mennyire kell aggódnom, ha figyeltem a gyógyszer szedésére?
Talán még fontos információ vagy befolyásoló tényező lehet, hogy csak egy petefészkem van.
Köszönöm válaszát!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Kimaradás előfordul, de emiatt nem kell aggódnia.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. A tabletták csökkentik a vérzést, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-04-13 07:38:11
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop