Lehetek terhes?

Kérdés:  2 éve szedem a Rezia fogamzásgátló tablettát és a hétvégén szeretkeztem a barátommal, de nem élvezett belém. Azon az estén a gyógyszer bevétele után hánytam és hasmenésem is volt. A gyógyszert 9 óta tájt vettem be, a hányás-hasmenés éjfél körül ért el.

Van okom félni, hogy terhes vagyok vagy bármilyen más problémám lehet emiatt?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(áprilisi)   InforMed

Válasz:  A fogamzásgátló tabletta a 7 napos szünet alatt is véd, így 1-2 db kihagyása legfeljebb vérzést okoz. Tehát Ön továbbra is biztonságban van.

A fogamzásgátló injekciónak pont ez az előnye, 3 havonta kell adni, nem kell minden nap fejben tartani.

Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.

Üdvözlettel:

dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-04-29 10:00:53
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop