Méhszájseb, vérzés, görcsök

Kérdés:  Az én problémám májusban kezdődött. Az első tünetem közösülés közben jelentkezett, elkezdtem nagyon vérezni. Azonnal felkerestem a nőgyógyászom. A doktor hüvelygyulladást állapított meg, amire kaptam CNS kúpot, és akkor váltottam fogamzásgátló gyógyszert is. Cypromixről Dienillére. 2 hét múlva visszamentem kontrollra. A hüvelyem felső harmada gyulladt volt még. Akkor cytológiai kenetvétel is történt, aminek P2 az eredménye. A kezelés Dalacin hüvelykrémmel és Klion hüvelykúppal történt.
Ismét 2 hét múlva jelentkeztem az orvosomnál kontrollra, ahol még mindig gyulladást, fokozottabb nyákképződést és babnyi ecetropiumot. Kaptam Gynoflor tablettát és majd csak 2 hónap múlva kell visszamennem. Viszont pecsételő vérzésem van reggel és este is.
Most azt nem tudom, hogy az új fogamzásgátlótól vagy a méhszájseb okozza ezt? Erős hasi görcseim is vannak. A legutóbbi menstruációm szinte alig volt most, azelőtt pedig nagyon megvolt. Ezt is a fogamzásgátló okozhatja?
Felkeressem hamarabb az orvosom vagy ez úgymond "természetes" folyamat lenne?
Köszönöm válaszát előre is!

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(júliusi)   InforMed

Válasz:  Mielőbb menjen orvoshoz! Vizsgálat szükséges!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2013-07-21 11:28:54
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom