Canesten kombi

Kérdés:  Múlt hét csütörtök óta Canesten kombit használtam három nap, de főleg csak külső nemi szervi kicsit viszkető, inkább szappanra, Canestenre égő, csípő érzésre.
Hétfőn az orvos azt mondta, hogy ne használjak több kúpot, max. egy-két napig még kenjem.
Ma még mosdásnál, Canesten kenőcsnél mindig ugyanúgy csíp. Nem akarom magam leégetni, hogy visszamenjek, Ön látatlanba mit tanácsolna nekem?
Válaszát megköszönve!

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(júliusi)   InforMed

Válasz:  Kérjen tenyésztést, a vaktában kezelés nem jó. Nyugodtan menjen ismét orvoshoz, ne szenvedjen.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2013-07-21 11:28:55
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom

Web Design & Development Prowebshop