Fogamzásgátló hatása

Kérdés:  17 napja kezdetem el szedni a Rezia nevű fogamzásgátlót. Problémám nem volt vele, viszont betegség miatt volt, hogy több alkalommal hánytam a múlt héten (pl. egy eset: este 6 óra környékén vettem be a tablettát és utána este 9 óra körül fordult elő hányás), aznap nem vettem be még egy tablettát, hanem csak a következő napon a következő számút. Hétvégén együtt voltunk a párommal mindkét nap és nem használtunk óvszert.
Lehetséges, hogy nem szívódott fel a gyógyszer megfelelően a hányás előtt? Nem vettem be aznap még egy tablettát, hanem csak a következő napon, abból lehet terhesség?

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(júliusi)   InforMed

Válasz:  Biztosan nem lesz gond!
Egyébként a tablettát este 21-22 óra körül (lefekvéskor) szokták bevenni.
Részletesebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu)a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-07-29 16:59:42
| fogamzásgátló