Pecsételő vérzés

Kérdés:  19 éves lány vagyok, egy éve szedek Gestomix fogamzásgátlót. Eddig semmi probléma nem volt a menstruációmmal, időben megjött normálisan. Az utolsó vérzésem június 10-én volt.
Most 9-én vettem be az utolsó tablettát és most ér véget a tablettamentes időm, viszont a menstruációm nem jött meg, vagyis pénteken néhány csepp vérzésem volt, aztán szombaton semmi, végül vasárnap újra kisebb vérzés.
Nem tudom, hogy aggódjak, vagy nem kell? Esetleg vegyek tesztet? A teszt már kimutatja?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(júliusi)   InforMed

Válasz:  Ez gyakori. A tabletta szünet alatt sokszor nincs ez a megvonásos vérzés, ennek nincs jelentősége. Az injekció mellett egyáltalán nincs vérzés, ezért szeretik a betegeim. A tabletták is csökkentik a vérzést, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
Elmehet vizsgálatra, de szerintem semmi gond.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-08-20 02:43:52
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés