Terhesség?

Kérdés:  Pár napja lefeküdtünk a barátommal, 18 éves lány vagyok. A Deciora fogamzásgátlót szedem már 4 hónapja. a barátommal sajnos pont az ovuláció napján volt az aktus, és nagyon félek, hogy esetleg teherbe estem. Észrevettem magamon, hogy napok óta fáj a fejem és van olyan étel, amitől undorodom. Van, amit pedig a szokásosnál jobban kívánok. Nagyon félek, most feküdtünk le először úgy, hogy bennem ment el. A menstruációm még 2 hét mire megjön, de nagyon félek. A tablettákat minden nap beszedem, maximum 1-2 óra késéssel.
Lehet valami esélye, hogy teherbe estem?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(júliusi)   InforMed

Válasz:  Felesleges a félelme! A tabletta megakadályozza a peteérést, tehát alaptalanul kínozza a magát. A védelem a 7 napos szünetre is kiterjed.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. A tabletták csökkentik a vérzést, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
Üdvözlettel:\ndr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-08-20 02:43:53
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés