Fogamzásgátlás, nyilallás, görcsölés

Kérdés:  25 éves nő vagyok. Nemrég kezdtem el szedni a Novynette fogamzásgátlót. Most járok az első levél felénél, a menstruáció 1. napján kezdtem el szedni. Azóta egy pár csepp pecsételésem van, és 1 hete menstruációs görcseim. Mint, amikor meg akar jönni. Valamikor a petefészkemnél érzem, valamikor a hüvelyembe nyilall bele. Valamikor picit intenzívebb, és pár másodpercig tart.
Ön szerint ez normális (a görcsök)?
Tudni kell még, hogy menstruáció előtt két héttel éreztem az apró kis görcsöket. Amikor megjött, nagyon görcsöltem mindig. Ezért is gondoltam a fogamzásgátlóra. Hasi ultrahangon is jártam, rendben találtak mindent, és voltam természetesen nőgyógyásznál is, aki vett citológiát, ami jó lett. De viszont hüvelyi ultrahangot nem készített.
Egyébként, más mellékhatást nem tapasztalok. Jól érzem magam a tabletta szedése mellett.
Arra is gondoltam, lehet, hogy felfáztam volna?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Mint mindent, a tablettát is meg kell szokni. Ez 3 hónap. Utána teljesen panaszmentes lesz, megszűnnek a görcsök. Egyébként belei rendben vannak? Nyelve nem fehér?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-09-06 06:19:45
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop