Hüvelygomba

Kérdés:  Úgy vettem észre, hogy hüvelygombán van. Vettem a problémára Canesten Combit, ami segített is, de aztán újra kiújult. Olvastam itt a neten, hogy lehet a fogamzásgátló szedésétől is.
2 éve ugyanazt a fogamzásgátlót szedem (Milligest). Lehetséges, hogy gyógyszert kellene váltanom?
Azt is olvastam, hogy a hüvelygomba okozhat meddőséget, igaz ez? A közeljövőben tervezek elmenni nőgyógyászhoz, mert eléggé kellemetlen. Mivel lehetünk tünetmentesek?
Előre is köszönöm a válaszát!

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Óva intem az öngyógyítástól! Tenyésztést kell végezni, és aszerint kell kezelni.
Ne halogassa a vizsgálatot, mert méhszájsebe lesz!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2013-09-18 04:12:44
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom

Web Design & Development Prowebshop