Menstruáció késleltetése 1 héttel

Kérdés:  A párom októberben tér haza Afganisztánból és az volna az ideális, ha csupán 1 héttel később jönne meg a vérzésem. Fogamzásgátlót szedek. Hogyan lehetne ezt megoldani?
Ha nem hagyok ki tablettamentes időszakot, akkor hamarabb jön meg és az sem jó. Azt írja a tájékoztató, hogy a tablettamentes napokat csak rövidíteni lehet, nekem pont hosszabbítani kellene 1 héttel. Nagyon nem ajánlatos? Visszatér októberre a teljes védelem?
Előre is köszönöm segítségét!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás, vérzés programozása
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Egyszerű: hozza előre egy héttel a szünetet! (= 7 nappal előbb fejezze be a szedést, tartsa meg a szünetet, majd kezdje az új csomagot.)
Ezért zseniális az injekció…..
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-09-18 04:12:44
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás, vérzés programozása