Fogamzásgátló

Kérdés:  Múlt hét csütörtökön elfelejtettem bevenni az aznapi tablettát, majd szombaton enyhe barnás-pirosas vérzés kezdődött, ami még most is tart. A gyógyszer szedését folytattam, mert már csak 6 szem van a 7 napos pihenőig.
Mitől lehet a vérzés?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(szeptemberi)   InforMed

Válasz:  Egyértelmű: a tabletta kihagyásától. (A szünetben is ezért jön meg.)
A fogamzásgátló injekciónak pont ez az előnye, 3 havonta kell adni, nem kell minden nap fejben tartani.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-09-28 04:45:04
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop