Menstruáció utáni fájdalom

Kérdés:  Mi okozhat menstruáció után max. egy nappal erős hasi görcsöket? Ami nagyrészt a bal oldali petefészektájékon és a derekamba érződik. Ez mindig a vérzés elmúltával jelentkezik és napokig elhúzódik.
Voltam már vele orvosnál, aki azt mondta, hogy valószínűleg endometriózis, de nem biztos teljesen.
Ajánlotta, hogy szedjek fogamzásgátló tablettát, attól enyhülnek a panaszaim. Ez így is volt.
Egy éve abbahagytam a szedését babavárás miatt. Sajnos nem sikerült még teherbe esnem. Lehet a fent említett probléma az okozója?
Előre is köszönöm a válaszát!

| endometriózis, meddőség
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(szeptemberi)   InforMed

Válasz:  Ki kellene vizsgálni a meddőség okát. Ez valóban lehet az endometriózis. (Amit lehet kezelni.)
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél az endometriózisról és a meddőségről írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
Petróczi dr.

Kapcsolódó cikkek a Endometriózis rovatban olvashatók.

2013-09-28 04:45:05
| endometriózis, meddőség
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop