Depo Provera

Kérdés:  41 éves vagyok, korábban fogamzásgátló tablettát szedtem, nőgyógyászom javaslatára közel két éve a Depo Provera injekcióra váltottam. Legutóbb augusztus 05-én kaptam meg az injekciót.
A következő november elején lenne esedékes, figyelmetlenségből viszont a mai napon, egy hónappal előbb adattam be.
Okozhat ez bármilyen problémát, mellékhatást? Ilyen esetben mikor kell a következő injekciót beadatni?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(októberi)   InforMed

Válasz:  Semmi gondot sem okoz, legyen nyugodt. A következő szuri 3 hó múlva esedékes.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:\ndr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-10-29 05:16:45
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop