Alhasi fájdalom - Mi okozhatja?

Kérdés:  20 éves vagyok. Spirált használok 1,5 éve és van 2 gyermekem. Fél éve panaszkodom orvosomnak alhasi fájdalomra és rendszeres folyásra. A kenet eredménye negatív szokott lenni, de azért mindig kaptam Betadin hüvelykúpot fertőtlenítés címszóval.
A menzeszem is elég rendszertelen. Van, hogy egy hónapban 2x jön meg, de van olyan is, hogy 3 hetet késik.
Az elmúlt 2 hónapban nagyjából 30 naponta jött meg. 6 napja nagyon fáj a hasam. Szúró, nyomó érzés, ami hullámszerűen fel szokott erősödni. Akkor nagyon görcsölök és nem tudok kiegyenesedni, olyankor még a jobb lábam is megmerevedik és fáj. Csak jobb oldalt fáj az alhasam, illetve jobb oldalon a derekam.
Elmentem a háziorvoshoz, aki elküldött a sebészetre vakbélgyulladás gyanúval. A sebészeten elküldtek vér- és vizeletvizsgálatra, aminek az eredménye az volt, hogy sok a fehérvérsejt számom. Az ultrahang eredménye negatív lett.
Így az orvosok hazaküldtek hólyaghurut-gyanúval és adtak antibiotikumot meg hüvelyfertőtlenítőt (ez volt 5 napja).
Azóta sem múlt el a fájdalom a hasamnál, napi 2 NoSpát veszek be, hogy el tudjam viselni a fájdalmat, pedig én sosem szedtem gyógyszert.
Ma reggel erősen elkezdetem vérezni, pedig ebben a hónapban (szeptember 5-én már 1x megjött).
Ön mit gondol, mi okozhatja ezt a problémát? Hova forduljak ezzel a problémával?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(októberi)   InforMed

Válasz:  Le kellene venni a spirált és injekcióval védekezni. A vérzészavar biztosan, de esetleg a fájdalom/gyulladás is a spirál miatt van. Tegye ezt!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról, a fogamzásgátló injekcióról és a spirálról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-11-04 05:23:39
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás