Meddig tart a mellékhatás? - Van félnivalóm?

Kérdés:  November 25-én együtt voltam a párommal, az aktus közben kissé lecsúszott az óvszer, nem teljesen, de lejjebb ment a hímvessző feléig. Mivel nem szerettem volna vállalni a kockázatot, ezért az aktust követő félórán belül bevettem egy esemény utáni tablettát (Postinor2).
Másfél nappal később jelentkeztek a mellékhatások, értem ez alatt a hányingert, enyhe mellérzékenység, rossz közérzet.
Meddig tarthat a mellékhatás? Van félnivalóm?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2013 ;18(decemberi)   InforMed

Válasz:  1-2 napon belül ezek elmúlnak.
De: miért a párjára bízza a védekezést, hisz Ön van veszélyben! Hallotta a közmondást a korsóról és a kútról? Miért kockáztatja a meddőséget?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2013-12-18 03:40:00
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés