Hüvelyégés, viszketés, fájdalom

Kérdés:  3 évig volt felrakva Mirena spirál. Sajnos elhíztam - 30 kiló - arcszőrzetem nőtt és levetettem október 1-én.
December 6-án végre megjött a menstruációm, 4 napig tartott, elmúlt rendesen, de azóta viszket, meg van duzzadva, ég, fehér folyás jön a hüvelyemből. A szex nagyon fájdalmas lett, nem tudom, hogyan kezeljem?
Próbáltam Canesten kúpot, de az sem segített.

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(januári)   InforMed

Válasz:  Mielőbb menjen orvoshoz, tenyésztést kell végezni, és aszerint kell kezelni!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2014-01-16 03:13:15
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom