Nem várt menstruáció

Kérdés:  1,5 hete kezdtem bele a második levél Belara fogamzásgátlómba. Az első levélnél rendesen a 7 napos szünetbe megjött. Aztán elkezdtem szedni a második levéllel, egy hét után megint megjött. Eleinte barnás folyadék volt, de utána rendes vér. Ez már ötödik napja, a legrosszabb az benne, hogy folyamatosan nagyon erős görcseim vannak.
Szedjem tovább a gyógyszert? Vagy mindenképp menjek el az orvosomhoz? Vagy ez még belefér, hisz a szervezetem nem hiszem, hogy hozzászokott volna a gyógyszerhez!
Válaszát köszönöm! 20 éves nő vagyok.

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(februári)   InforMed

Válasz:  A tablettát 3 csomag alatt szokja meg a szervezet.
De bölcsebb, ha elmegy orvoshoz, mert ez a vérzés gyógyszerrel könnyen megszüntethető.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-02-12 04:29:20
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop