Petefészek ciszta

Kérdés:  40 éves vagyok. Három éve Tri-Regol fogamzásgátlót szedek. Ennek ellenére előfordulhat, hogy petefészekciszta alakuljon ki? Mennyire véd a fogamzásgátló a ciszta, mióma ellen?
Tisztulásom rendszeres, fájdalommentes. Enyhe alhasi fájdalmat érzek az első három tabletta bevétele után, mely aztán megszűnik.
Köszönöm a válaszát!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(februári)   InforMed

Válasz:  Tabletta mellett nem szokott ciszta kialakulni. Hasonlóképp mióma sem. (A kiegyensúlyozott hormonszint miatt.)
Menjen el orvoshoz panaszai miatt.
Nyelve nem fehér? Széklete rendben van? Szerintem panaszai miatt jó lenne gasztroenterológust is felkeresni, szerintem bél eredetű a fájdalom.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu/index.html">www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-02-22 05:13:33
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés