Fogamzásgátló mellett késik

Kérdés:  1,5 éve szedem a tablettát és barátom időnként bennem megy el. Észrevettem, hogy az utolsó aktusnál mintha nem jött volna ki, vagy nem tudom, nem úgy, mint máskor. A tablettát mindig bevettem és most pénteken meg kellett volna jönnie, de még nem jött meg.
Nagyon aggódom, van esély arra, hogy terhes vagyok?
Válaszát előre köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(márciusi)   InforMed

Válasz:  Ha rendesen szedte a tablettát, akkor nem kell félnie, Ön biztonságban van. A tabletta mellett egyébként felesleges bármilyen kiegészítő védelem.
A 7 nap után folytassa a szedést. Egy vizsgálat nem árt, de szerintem nincs félnivalója.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. A tabletták csökkentik a vérzést, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-04-08 05:10:21
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés