Petefészek fájdalom

Kérdés:  Endometriózis beteg vagyok. Gyógyszeres kezelést kapok, Visannet szedek. Az orvosom azt mondta, hogy pecsételő vérzésem lesz a gyógyszer szedése közben. Ennek ellenére normálisan meg van és nem a szokásos görcseim vannak. Sőt szinte nincsen görcsöm, de a bal petefészkem nagyon fáj. Olyan érzés, mintha valaki ki akarná tépni a helyéről.
Gyógyszerrel sem tudom csillapítani normálisan a fájdalmat csak minimálisan. Az orvosom szabadságon van és nem tudom elérni ezért szeretnék segítséget kérni, hogy mi lehet a baj?

| endometriózis
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Ezt neten át nem lehet megállapítani, mielőbb menjen el vizsgálatra. Ne várjon!
Jobbulást:
Petróczi dr.

Kapcsolódó cikkek a Endometriózis rovatban olvashatók.

2014-04-18 06:27:18
| endometriózis
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop