Menstruáció kimaradása

Kérdés:  Már 3 éve szedem a Yasminella fogamzásgátló gyógyszert. Sosem maradt ki eddig a menstruációm, de már az utóbbi időben nagyon kevés volt. Most kellene meglennie, de éppen, hogy van.
Ez mitől lehet? 21 éves vagyok.

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(júliusi)   InforMed

Válasz:  A tabletták csökkentik a vérzést, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi. Ez normális, hisz a tabletta szünetben csak egy megvonásos vérzés van, és nem menstruáció.
Az én betegeim imádják az injekciót, az teljesen megszabadítja - használata alatt - a nőket a sok kellemetlenséget okozó megvonásos vérzéstől is. Szerintem is az az ideális.
Bővebb felvilágosításért figyelmesen olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. Nem bánja meg!
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-08-07 20:07:14
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés