Cypromix barnás folyás

Kérdés:  26 éves vagyok, 3 hónapja szedem a Cypromix fogamzásgátlót a bőrgyógyász írta fel, mert pattanásos voltam. Több mint egy hete barnás folyásom van és elég sok és még van a gyógyszerből 6 szem a gyógyszerszünetig. Eddig is volt barnás folyásom, de csak pár napig, kis mértékben.
Folytassam a szedését, vagy mitől van ez a folyás? Eddig rendszeresen megjött a menstruációm, semmi gond nem volt és még régebben szedtem 4 évig folyamatosan, akkor sem volt gond vele.
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Ez előfordul, aztán megszokja a gyógyszert a szervezete.
Folytassa a szedést, mintha mi sem történt volna, de menjen el nőgyógyászhoz.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-08-17 21:30:23
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás