Terhesség jelei?

Kérdés:  25 éves vagyok, tartós párkapcsolatban élek. 3-4 éve használok Nuvaring hüvelygyűrűt, mindent nagyon pontosan és szigorúan betartok a használatával kapcsolatban.
1,5 hete furcsa tüneteim vannak. Gyakori vizelési inger, éjszaka is (vizeletem színe teljesen átlátszó, nem erős sárga), alhasi kis szurkáló érzések (még köldöknél is néha), székrekedés, puffadás, és 1-2 ételfajtára erős éhségérzet.
Próbáltam utána olvasni, ezek szinte mind terhességi tünetek együtt. A menstruációmnak 5 nap múlva kell megjönnie, így elméletileg az még nem maradt el.
A fogamzásgátló használata mellett elképzelhető, hogy teherbe estem, vagy esetleg más van a dolog mögött?
Válaszát előre is nagyon köszönöm!

| hólyaghurut, fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Hát, én a tablettát sokkal megbízhatóbbnak tartom, (az injekciót pláne), de ezzel együtt is én elsőként hólyaghurutra gondolnék. (Persze, azt is kezelni kell.)
Javaslom, mielőbb menjen el nőgyógyászhoz.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Húgyúti fertőzések (hólyaghurut, vesemedencegyulladás) és a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-09-06 19:38:02
| hólyaghurut, fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés